martes, 27 de julio de 2010

Seguim d'aniversaris...

Aquest final de juliol està ple d'aniversaris, i el que toca celebrar avui és el del meu pare.
Si en general ja no és fàcil trobar un bon regal, a mesura que la gent es va fent més gran, resulta encara més difícil, ja que cada vegada els queden menys coses de les quals no hagin disfrutat ja. En aquest cas, però, el regal se'm va acudir ràpidament:
Ara fa un parell de setmanes, la família Boadas em va convidar a escoltar els Beach Boys al festival de Cap Roig (per cert, va ser una passada!), on em van donar tot el programa del festival. Vaig veure que l'últim concert era el d'en Charles Aznavour, un armeni que té enamorat al meu pare (quasi bé arriba a l'altura de l'amic Frank, em sembla). Així doncs, després de cosultar-ho amb els germans, vaig comprar un parell d'entrades pels meus pares.

PER MOLTS ANYS!
(et deixo un petit preludi del que t'espera el dia 16)

No hay comentarios: