martes, 5 de octubre de 2010

Ja tocava...

Feia molts dies que no felicitava a ningú de la meva família per aquí, i ahir ho havia de fer. No és que oblidés que el 4 d'octubre era l'aniversari del meu germà Enric; senzillament havia promès que penjaria la segona part de la Fiesta del N'Huevo, i una promesa és una promesa.


Així doncs, aquí deixo la meva felicitació, escueta però sincera, iniciant una nova categoria dins el blog, la de "llibres", i és que avui he començat a llegir, mig per recomanació de l'Enric, el llibre Matar un ruiseñor, de Harper Lee. Per ara no puc dir-vos gran cosa, però com que sé que a ell li va agradar, li dedico aquesta primera entrada.




Para los que os habíais acostumbrado a leerme en castellano, sólo quiero deciros que estoy felicitando a mi hermano, con quien he hablado siempre en catalán. Precisamente de eso hemos hablado alguno de estos días: hay gente que cree que cuando se encuentran dos catalanes hablan en su idioma como para impedir que ningún español entienda su conversación. Esto no es así; yo no quiero faltar el respeto a nadie. Como ya he dicho, sólo quiero felicitar a mi hermano.




PER MOLTS ANYS, ENRIC!

4 comentarios:

mòmo dijo...

Disfruta'l molt!

Anónimo dijo...

És un dels millors llibres que he llegit!
Eh! Ja no podràs dir que no participo!
Lídia Roig

Nico dijo...

Lídia!!! Em pensava que mai arribaria a veure't per aquí...

Xefa dijo...

Nico has escollit un bon llibre. Disfruta'l que aquest val la pena!!