martes, 31 de agosto de 2010

Encomanant alegria

Finals d'agost, principis de setembre. Aquetes són les típiques dates en què el fenomen "vuelta al cole" pren més força i, en conseqüència, recordem tot el que hem fet durant els dos mesos i mig que l'Estat ens deixa als estudiants per fer-ne el que vulguem.

En el meu cas, m'és impossible no pensar en el viatge que he fet amb tres amics, recorrent Europa durant tres setmanes: Itàlia, Àustria, Txèquia, Suècia..., i és que ha sigut una autèntica aventura: arribàvem a cada país amb una mà a cada ou, com aquell qui diu, i montàvem el plan una mica sobre la marxa.

Tanmanteix, aquest estiu m'ha deixat quelcom més queuna aventureta amb amics: la Fràter. En un post anterior ja vaig parlar d'aquesta agrupació, però tornant d'un viatge com el que he fet, no puc evitar pensar-hi de nou.

No és que jo m'hagi enfadat amb els meus amics mentre érem per Europa, però sí que és cert que en algunes ocasions ens ha costat més posar-nos d'acord. La Fràter és un exemple de com funcionar tots a una amb alegria, amb una alegria que s'encomana, ja que si no es fa així, no es pot tirar endavant; sempre bones paraules, sempre un somriure, fins i tot quan hi ha contradiccions (que n'hi ha!). Tots tenim les nostres limitacions i febleses, però sovint ens costa acceptar-les, motiu pel qual sol venir el mal humor. Voleu un consell? Col·laboreu amb la Fràter. Jo vaig pujar a les colònies pensant estar fent un favor a algú, però m'he trobat que el principal beneficiat he estat jo, i només puc dir una cosa: GRÀCIES!

2 comentarios:

maR dijo...

Gràcies a tu Nicoo! gràcies pels teus somriures, per compartir i encomanar la teva alegria i pq sé q seguiràs amb nosaltres tot i la distància i les divergències q puguem tenir jejeje
un petó molt gran i fins aviat!

Anónimo dijo...

he parlat amb en juice per facebook! és a brusel·les (poble killo) i daquí dos dies serà a amsterdam. quan vagi cap a bcn ens enviarà un missatge!