sábado, 28 de agosto de 2010

Tot té un final

L'entrada anterior estava programada perquè es publiqués mentre érem al tren, camí de Brussels, però ens vam adormir i un cop vam arribar a l'estació, el tren ja marxava, així que vam arribar a la capital belga a mitja tarda, i el primer que vam fer va ser buscar alberg. Després de caminar una estoneta i d'anar amb el Metro una altra, vam arribar a un alberg juvenil que porta el nom d'un famós cantant nadiu: Jacques Brel. De seguida em van entrar ganes de dormir aquí, però la recepcionista ens va dir que no li quedaven llits. Llàstima. Un moment, ens diu, es veu que tenia una reserva, però que l'anul·laria si els 4 usuaris de l'habitació no arribaven abans de les 20:00. Mirem el rellotge: 19:45 i a la sala d'estar hi ha una taula de ping-pong. Perfecte. Després de 3 partides de dobles ja eren les 20:07, i encara no havia arribat ningú, o sigui que ens quedem l'habitació. 18,50€ i tenim habitació amb bany privat, esmorzar inclòs i WiFi gratuït.

Al matí ens hem aixecat per disfrutar d'un esmorzar XXL i després hem tornat a tombar-nos al llit una horeta. Passada aquesta estona hem decidit visitar la ciutat: el Maneken Pis, el parlement europeu... però la gana apretava de nou. Ens hem parat a una mena de kebab on feien entrapans i dürums, però amb carn de pollastre. Per 3€ hem dinat un tros de pa generós amb amanida, 2 hamburgueses, patates fregides, salsa picant i ketchup. Després, una mica de shopping, Missa anticipada perquè demà ens espera un llarg viatge, i a l'alberg de nou.

Tot i que m'hagués agradat quedar-me una nit més i que en Jacques em cantava Ne me quitte pas, hem decidit no reservar una altra nit, per dos motius: en primer lloc, perquè és l'última nit de l'InterRail, i s'ha d'aprifitar al màxim; en segon lloc, perquè demà hem de marxar molt d'hora. Aquí us deixo l'horari que seguirem demà (la pallissa final):

Brussels (06:16) - Tournai (07:19); Tournai (07:32) - Lille Flandres (07:50); Lille Flandres (08:05) - Amiens (09:23); Amiens (09:31) - Paris Nord (11:14); Paris Gare du Lyon (13:19) - Perpignan (18:30); Perpignan (19:13) - Portbou (20:08); Portbou (20:30) - Girona (21:21).

Sé que costa seguir-ho, però quedeu-vos amb aquesta idea: sortim a les 06:16, arribem a les 21:21 i canviem de tren 6 vegades. Aquí ho deixo, i us recordo que encara que el viatge s'acabi, el blog seguirà funcionant.