martes, 17 de agosto de 2010

Un bon tros

Sé que porto molt de temps sense dir res, però és que a Praha l'ordinador no tenia accents i el portàtil no ens funcionava. Amb aquests pocs dies, però, han passat moltes coses i intentaré resumir-les perquè els que seguiu el viatge us poseu al dia.

Primer de tot, us deixo amb una bona cançó que m'ha recomanat La Pastanaga Verda, perquè us aneu ambientant.






Després de marxar de Wien a les 5:50 del matí, vam arribar a Praha a les 10:21, on una senyora que enlloc de pintar-se els llavis es pintava les galtes ens va venir a buscar oferint-nos l'última habitació d'un alberg per 12€. Al principi no ens en fiàvem gaire (i menys quan vam veure el lloc), però com que era prou barat, ens hi vam quedar.




A Praha pràcticament no hem begut aigua, ja que allà és més barata la cervesa, si saps on comprar-la, cosa que va deixar un bonic panorama a l'habitació un cop vam marxar:




Després de passar uns dies a Praha (un menys del que teníem previst, no em pregunteu per què, ens n'hem adonat ara mateix!), vam agafar un tren cap a Berlin per arribar a l'hora de dinar, i després de menjar uns currywurst i que una venezolana expresidiària i borratxa que acabàvem de conèixer ens convidés a una cervesa, vam anar a visitar el mur de Berlín, una part més destrossada i una altra en més bon estat on la gent hi pinta autèntiques obres d'art.

A les 23:01, vam agafar el Berlin Night Express, un tren que ens havia de portar de Berlin a Malmö, pujant a un ferry a les 3 o les 4 del matí. M'hagués agradat fer fotos des del ferry, però estava rebentat i no em vaig despertar.

A les 7 del matí hem arribat a Malmö i, després d'adonar-me que m'he deixat el mòbil al tren, hem agafat un nou tren cap a Stockholm, on hem arribat a l'hora de dinar. Després d'una hamburguesa al McDonald's, hem preguntat a l'oficina d'informació on podíem dormir, i ens han dit que el lloc més barat era per 40€, és a dir que hem marxat d'allà per anar a buscar alguna cosa pel nostre compte.

Hem trobat una espècie d'habitació hippie de 40 llits per 15€, però la veritat és que no semblava molt segur, i hem seguit caminant sota la pluja d'una punta a l'altra d'Stockholm per acabar en un hostal on dormir costa 30€, sense esmorzar, però amb una cuina per poder-te preparar els àpats, cosa que ara farem, perquè ens estem morint de gana.

Us deixo i espero escriure amb més freqüència.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Oh unes Kozel's!!! Veig que sobre tot heu adquirit una gran cultura cervesera...

Aniol

Marc Roig Tió dijo...

A la meva llibreta has de veure quan em va costar a mi dormir a Stockholm, perquè em sembla que no era tant. De tota manera, no recordo a quin lloc va ser.
Que vagi bé i, si voleu, a tir de pedra nord teniu Uppsala, ciutat universitària que a l'estiu és un gran destí de terrasses i zones verdes, amb cultura i calculo que més barata que Stockholm.
Bon viatge!!!

Anónimo dijo...

Nico, ahir vàrem escoltar als jardins de cap Roig a Charles Aznavour i, tot i estar a la última fila, em va agradar més que aquesta cançó de Praga.
Per cert.. on vàreu celebrar la festa de la Mare de Dèu?, aquest any va ser en diumenge....
Un petó per cada ú..
Una de les mares.

Nico dijo...

sé que va caure en diumenge, mare, i ho vam celebrar assistint a una missa en castellà a Praha

Frank Bayer dijo...

Nico, gran blog i gran explicació!!! M'ho he passat de conya llegin-t'ho!! Felicitats!! Tornaré a passar per aquí... a Malmö, el dia que hi vaig anar, per casualitat, feien el dia de Catalunya i em vaig trobar una colla castellera fent castells a la plaça de l'ajuntament!! Ja sé que no importa a ningú però quan he llegit que havíeu passat per allà (ciutat on va néixer Ibrahimovic) m'ha vingut el record! Disfruteu del viatge perquè aquestes coses es viuen poques vegades!! Vine a Praga a fundar una ciudad, una noche a las diez de la mañana...

mòmo dijo...

Portes bona ratxa amb els telèfons; espero que la càmera de fotos la cuidis un xic més, hehe.

albertpenella dijo...

No sabia que tenies un bloc ni que estiguessis tan lluny.
Quant em posi a treballar em posaré música del teu bloc, no deu ser pas dolenta.
Cuida`t i ens veiem,