martes, 3 de agosto de 2010

tots ho necessitem



Tots necessitem, d'alguna manera o da'lguna altra, que se'ns ajudi, però sempre hi ha persones que ho necessiten més. Aquest és el cas de la gent de Fràter, una associació cristiana de persones minusvàlides i amb discapacitat. Aquestes persones s'organitzen elles mateixes les activitats, però necessiten voluntaris que s'ofereixin a portar-los d'un lloc cap a un altre; i ara, de l'1 al 15 d'agost, més que mai, ja que es monten unes colònies a Sant Feliu de Pallerols, que són la gran il·lusió de molta d'aquesta gent.

Jo vaig pujar-hi el dia 2 amb l'intenció d'estar-m'hi un parell de dies i prou, però avui ja m'ha costat marxar, i tinc decidit que dijous torno a pujar-hi. No es tracta només d'ells (que és el motiu principal), sinó també d'un mateix, perquè estant amb ells s'aprèn molt més del que us pogeu imaginar!

1 comentario:

mòmo dijo...

Tots necessitem ajuda i bons consells, eh, brother?